torsdag, augusti 23, 2007

en anstalt

Mina vänner tyckte att jag borde starta en anstalt för olydiga barn, och det tyckte jag lät som en bra idé. Jag har redan spånat på ett schema:

Nångång mellan 9.00 - 10.00 väckning (om jag är vaken då)
därefter frukost, havregryn, russin, äpple och te och smörgås (om det inte är slut)
läsning fram till klockan 13.00 - 14.00 nånting sånt, sedan blir det dusch osv. tandborstning, om vi orkar
(lunch serveras inte)
ca 15.00 läsa text-tv
sedan promenad
nångång mellan 18.00 - 20.00 äter vi ris och bönor, och dricker te.
därefter tar vi det lite lugnt
vid 22.00 serveras havregryn russin och te
ca 01.00 - 02.00 sovdags, om det inte är nån bra film på teve (men det är det ju nästan aldrig)

1 kommentar:

Anonym sa...

Interessant! Jag skulle villja gärna flytta in hos dig! ;-D